قوانین و مقررات همران

کلیه‌ی اصول و رویه‌های سایت و اپلیکیشن همران، منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده است و کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه است.

قوانین و مقررات همران
  1. استفاده از سایت و نصب اپلیکیشن و هر بار استفاده از آن، به معنای پذیرش آخرین نسخه‌ی قوانین موجود، از سوی کاربر است.
  2. در راستای رعایت قانون مالکیت فکری و احترام به مالکیت مادی و معنوی، تمامی محتوای درج شده در سایت، مختص شرکت اعتماد امن گستر لیان بوده و هرگونه استفاده از آن، غیراخلاقی و خلاف قانون است و شرکت، حق مورد پیگرد قانونی قراردادن خاطیان را برای خود محفوظ می‌داند.
  3. برخی سرویس‌ها جهت استعلام و پرداخت خدماتی است که سایر شرکت‌ها و ارگان‌ها ارائه می‌کنند. مبالغ نمایش داده شده و پرداخت شده، مربوط به ارگان ذی‌ربط می‌باشد.
  4. برای استفاده از خدمات، هر کاربر، اعم از شخص حقیقی یا حقوقی، بایستی یک حساب کاربری در اپلکیشن بسازد، تنها اشخاصی که بیش از 18 سال دارند، واجد شرایط قانونی جهت ساخت حساب کاربری هستند.
  5. دریافت شماره تلفن همراه، صرفا جهت صحت‌سنجی و احراز هویت کاربر جهت نمایش اطلاعات مربوطه می‌باشد.
  6. تمام تراکنش‌های موفق انجام شده در سامانه، در سوابق کاربر، ثبت و موجود خواهند بود.
  7. شرکت تلاش خواهد کرد، خدمات باکیفیت مطلوب به کاربران ارائه دهد.
  8. تمامی اطلاعات کاربران، نزد شرکت محرمانه بوده و شرکت حق ندارد اطلاعات را منتشر یا در دسترس دیگران قرار دهد، مگر برابر تصمیم مقام قضایی ذی‌صلاح.
  9. کاربران، می‌پذیرند کلیه‌ی اطلاعات درخواستی اپلیکیشن را مطابق با واقعیت، صحیح و به‌روز وارد کنند و شخص کاربر مسئول عدم صحت و به‌روز نبودن اطلاعات است. شرکت مسئولیتی در مورد خسارات و مشکلات ناشی از عدم اعتبار اطلاعات اعلامی، برعهده نخواهد داشت.
  10. کاربران می‌پذیرند که صرفا با شماره تلفن متعلق به خود، در اپلیکیشن ثبت‌نام کنند. در غیراین‌صورت در برابر شخص ذی‌نفع صاحب شماره همراه، مسئول بوده و شرکت به محض اطلاع از این موضوع مجاز خواهد بود، نسبت به لغو عضویت و حساب کاربری اقدام کند.
  11. مسئولیت حفظ امنیت اطلاعات حساب کاربری، به‌عهده‌ی کاربران می‌باشد. در صورت مفقود شدن یا به‌سرقت رفتن اطلاعات حساب کاربری و یا گوشی موبایل، کاربر موظف است در اسرع وقت، موضوع را به اطلاع شرکت برساند. بدیهی است تا زمانی که اطلاع‌رسانی به شرکت انجام نشده است، مسئولیت همه‌ی فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری مذکور و موبایل کاربر انجام شده و می‌شود، به‌عهده‌ی وی خواهد بود.
  12. کاربران حق ندارند به سایر اشخاص حقیقی و حقوقی اجازه‌ی استفاده از حساب کاربری خود را بدهند یا حساب خود را به شخص حقیقی یا حقوقی دیگری منتقل کنند.
  13. کاربران تعهد می‌دهند، هیچ‌گاه از خدمات ارائه شده، به صورتی‌که به شرکت یا شرکای آن صدمه‌ای وارد کند، استفاده نکنند. در صورتی‌که کاربران نسبت به سوء استفاده از امکانات فراهم شده اقدام کنند، شرکت ضمن محفوظ دانستن حق قطع خدمات و غیرفعال کردن حساب کاربری، مجاز خواهد بود با مراجعه به مراجع ذی‌صلاح، نسبت به پیگیری قانونی از جمله مطالبه خسارت وارده اقدام کند.
  14. کاربران می‌پذیرند که شرکت ممکن است از ارسال پیامک، ایمیل و یا Push Notification به‌عنوان راه ارتباطی با آنها استفاده کند.
  15. کاربران می‌پذیرند امکان استرداد هزینه‌هایی که بر اساس شرایط استفاده از خدمات اپلیکیشن به شرکت یا طرف تجاری می پردازند، وجود ندارد. شرکت و طرف تجاری مغایرت در هزینه‌های اعلامی و پرداخت شده را تنها در 48 ساعت اولیه، رسیدگی می‌کنند. بنابراین کاربران باید موضوع را در همان 48 ساعت اولیه به اطلاع شرکت و طرف تجاری برسانند.
  16. همچنین کاربر استفاده‌کننده از دستگاه ردیاب ایگل، کلیه‌ی قوانین و مقررات استفاده از دستگاه موجود در سایت ایگل را می‌پذیرد.